Delli seadmete garantii Eestis

Delli ametlik teenindus (inglise või vene keeles) – 800 2240
Delli ametlik teenindus (inglise või vene keeles) ProSupport garantii korral – 800 2226

Seadme omaniku/elukoha vahetuse (tag transfer/ownership transfer) taotlus tee siin >
Meie käest ostetud seadmete üldiste garantiitingimustega tutvuge siin > 
Garantii ja tugiteenuste hinnakirja vaadake siit >

Delli seadmete garantii olemus

  • Dell pakub on-site (kliendi juurde kohaletuleku) garantiid äriklassi seadmetele (süle- ja lauaarvutid, serverid, võrguseadmed, andmemassiivid) ja lihtgarantiid (seade tuleb teenindusse tuua) kodukasutaja seadmetele.
  • Delli on-site garantii kättesaadavus on garanteeritud mandri-Eestis kuni 150 km Tallinnast või Tartust.
  • Delli seadmete garantii on rahvusvaheline.
  • Rahvusvahelise garantii puhul nõutakse omaniku/elukoha vahetuse taotluse tegemist (tag transfer‘it) juhul, kui liigutakse pikemaks ajaks (rohkem kui 6 kuud) teise riiki.
  • Delli seadmete standard garantiipikkus on 3 aastat, mõningatel juhtudel (sõltuvalt kliendi soovist tellimise hetkel) ka 5-7 aastat.
  • Delli seadmete garantiid on võimalik pikendada. Küsi lisa max@max.ee
  • Mujal maailmas osutavad teenust teised Delli ametlikud teenusepartnerid, vaata kontakte siit >

Delli seadmete on-site garantiitüübid (teostab MAX 123)

Garantiitüübid, mida MAX 123 ei teosta:

  • “Carry in” (PSF10 RTD) garantii ehk Delli standarditele vastav toote lihtgarantii kodukasutaja seadmetele.

Delli monitoride garantii

  • Delli monitoridele ei kehti tavaline on-site (kliendi juurde kohaletuleku) garantii.
  • Delli monitoridele ei teostata garantiiremonti, vaid seade vahetatakse välja.
     

Kui monitor on soetatud MAX 123 AS-st, on garantiikorras seadme vahetamiseks 2 varianti:

  1. toimetada katkine monitor meie juurde, aadressile Siduri 3, Tallinn, Veerenni Keskus;
  2. helistada otse Delli ametliku telefonitoe numbrile: 800 2240 (ainult inglise- ja venekeelne tugi). Vormistades garantiijuhtumi Delli ametliku telefonitoe kaudu, saadab Dell kliendile uue monitori soovitud aadressile ja viib vana monitori kolme tööpäeva jooksul kliendi juurest ära. Vana (defektne) monitor tuleb pakkida sellesse pakendisse, millega uus monitor saadeti. Monitori vahetus ja transport on kliendi jaoks tasuta!

Mujalt (mitte MAX 123 AS-st) soetatud monitoride garantii teostamiseks tuleb pöörduda seadme müüja poole, kellel lasub seadusest tulenevalt kohustust garantiijuhtumeid menetleda, või helistada otse Delli ametliku telefonitoe numbrile: 800 2240 (ainult inglise- ja venekeelne tugi).
Vormistades garantiijuhtumi Delli ametliku telefonitoe kaudu, saadab Dell kliendile uue monitori soovitud aadressile ja viib vana monitori kolme tööpäeva jooksul kliendi juurest ära. Vana (defektne) monitor tuleb pakkida sellesse pakendisse, millega uus monitor saadeti. Monitori vahetus ja transport on kliendi jaoks tasuta!