E-pood ja tingimused

MAX 123 veebipoest on LIHTNE osta.

  • Valige toode - selles aitavad Teid vasakul äärel olevad filtrid ja tootevõrdlus. Pange tähele lisatoodete ja soovituste pakkumisi!
  • Lisage ostukorvi - ostukorv eelvaadet on võimalik vaadata klikates ostukorvi ikoonil ekraani paremas ülemises nurgas. Kui soovite jätkata ostlemist, sulgege eelvaade ristist paremal ülanurgas.
    Vajutades eelvaatel "Vormista tellimus", on Teil võimalik vormistada ostukorvi sisu tellimuseks, sealjuures on Teil võimalik juurde osta kokkusobivaid- ja lisatooteid (näiteks garantii ja õnnetusjuhtumi KASKO-ga seotud tooteid/teenuseid ning lisaseadmeid; tellida transporti ning muid teenuseid). Ostukorv säilitatakse kasutussessiooni lõpuni.
  • Täitke kontaktandmete väljad ning valige tarneviis (toote saab kätte meie salongist Veerenni 58A, Tallinn või kulleriga).
  • Valige makseviis - meie poes on võimalik maksta pangalingi kaudu, järelmaksuga, krediitkaardi või ettemaksu arvega.

Juhul, kui tellimisel tekib küsimusi või vajate professionaalset nõu, kasutage julgelt e-poes olevat live-chat-rakendust, helistage meie klienditeeninduse numbrile 699 0678 või saatke küsimus max@max.ee.
Meeldivat ostmist!

Toodete hooldus ja garantii

Juhul, kui MAX 123-st ostetud toode vajab hooldust, pöörduge meie salongi (Veerenni Keskus, Siduri 3, Tallinn) või võtke ühendust klienditeenindusega (tel 699 0678, max@max.ee).
Kui tootel on onsite garantii, siis garantiijuhtumi kiirendamiseks saate eelnevalt täita RMA-vormi siit >

E-poe üld- ja tellimistingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1 Käesolevad AS MAX 123 (edaspidi müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja/tellija), kes kasutavad www.max.ee e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi müügileping). 
Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

2. Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine e-poes
2.1 E-poest on võimalik osta neid kaupu, millel on link „Lisa korvi“.  Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind.
2.2 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega kaubaga, mis on laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.
2.3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine
Ostukorvis olevate kaupade kogust võite muuta. Ostukorvis on võimalik valida juurde ka valitud kaubaga kokkusobivaid tooteid ning teenuseid. Kauba tellimiseks sisestage tellija/ostja andmed ja valige sobiv tarne- ja makseviis. Tarneviisi täpsustused küsitakse edaspidi tellimuse vormistamise lehel. Tutvuge e-poe ostutingimustega, ostu vormistamise kiirendamiseks on nõustumise kastike eeltäidetud.
Kinnitage oma tellimus, vajutades nupul „Vormista tellimus“ ning Teid suunatakse makseviisi lehele. Tasuge oma ostu eest. Tellimuse vormistamisel tuleb olla tähelepanelik, sest sellest sõltub tellitud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Kui valisite ettemaksu arvega tasumise, saadetakse arve teie poolt sisestatud e-posti aadressile.
Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest AS MAX 123 arvelduskontole või järelmaksulepingu allkirjastamise hetkest. Tasumata tellimuse kinnitust müüja poolt ei täideta.
2.4 Kaupade eest tasumine
Toodete eest on võimalik tasuda: internetipanga kaudu (pangalinkide kaudu), ettemaksu arve või järelmaksuga. Valides järelmaksu, järgides ekraanile kuvatavaid juhiseid.
Kinkekaardi ja krediitkaardiga on võimalik tasuda, vajutades vastaval makseviisil ning järgides ekraanile kuvatavaid juhtnööre.
Kõik teavitused, kinnitused ja arved saadetakse teie poolt sisestatud e-posti aadressile.
Kõiki MAX 123 e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. MAX 123 AS-i esindajatel puudub ligipääs vastavatele krüpteeritud andmetele.
2.5 Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
Kaup toimetatakse ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile. Tarne teostamise kohta teavitatakse ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel. Tellitud kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.
Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. MAX 123 AS ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Kaup antakse üle vaid ostjale ning saatelehe alusel. Enne saatelehe allkirjastamist vaadake kauba pakend hoolikalt üle ning pakendi kahjustuste korral tehke vastav märge saatelehele. Katkise pakendi korral on Teil võimalik keelduda saadetise vastuvõtmisest ja/või teavitades sellest koheselt MAX 123 klienditeenindust aadressil max@max.ee.
Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul (sealhulgas juhul, kui ostja on määranud tellimuses kauba saajana kolmanda isiku). Müüja võib volitada kauba kätte toimetamiseks kolmandaid isikuid (sealhulgas kasutada kullerteenust).
Kui ostja ei tule kaubale järele hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast kokkulepitud kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et ostja on müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi kaupu. Müüjal on õigus müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulusid) ja tasaarveldada müüja poolt kantud kahju ostja poolt ette tasutud summadega.
2.6 Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine
Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba kätte toimetamise päevast. Müügilepingust taganemise õigus ei kehti e-poes märgitud “Tellimisel” ja eritellimisel kaubale ning osutatud teenustele (paigalduspaketid, arvutiabi, vana toote äravedu) ning nende eest tasutud makseid ostjale ei tagastata.
Müügilepingust taganemisel peavad kaup ja pakend olema kasutamata ning komplektsed. Taganemise korral kuuluvad tagastamisele kõik müügilepingust tulenevad kingitused ning teised lisaväärtused.
Kasutatud või mittekomplektse kauba tagastamise korral on müüjal õigus mitte rahuldada ostja taganemisavaldust või tasaarveldada kauba väärtuse vähenemise kulu ostjale tagastatavast ostusummast. Samuti on müüjal õigus tasaarveldada kingituste ja teiste lisaväärtuste tagastamata jätmise korral nende väärtus kehtivas jaehinnas.
Müügilepingust taganemisel on müüjal õigus tasaarveldada tagastatavast ostusummast kuni 10€ käsitluskulude katteks.
Juhul, kui ostja ei tagasta kaupa 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamise päevast, on müüjal õigus taganemisavaldust mitte rahuldada.
Kauba tagastamise soovist ning müügilepingust taganemisest saab teatada klienditeenindusele e-posti aadressil: max@max.ee
Müügilepingust taganemisel saab kaupa tagastada MAX 123 salongi, Veerenni 58A, Tallinn. Kauplusesse tagastamisel on käsitlustasu 10€, mis tuleb tasuda kaupluse kassasse. Kauba saate tagastada posti teel AS MAX 123 e-poele aadressiga Veerenni 58A (Siduri 3), 11313, Tallinn.
Ostusumma tagastatakse 14 päeva jooksul peale seda, kui tagastatav kaup on jõudnud müüjani. Pangalingi või ülekandega tasutud summa kantakse tagasi kontole, millelt tasutud summa laekus ning vastavalt tellimuse vormistamise makseviisile. Krediitkaardiga tehtud makse puhul esitatakse tehingu tühistamise avaldus kaardimakse keskusele. Järelmaksuga ostu puhul tühistatakse kehtiv järelmaksu leping e-posti aadressile max@max.ee saadetud kirjaliku avalduse alusel. Kinkekaartidega maksmisel tagastame ostusumma kinkekaartides.
2.7 Müügilepingu tühistamine
Teil on õigus tühistada oma tellimus peale kauba eest tasumist, kuid enne kauba kohaletoimetamist ilma lisakuludeta. Müügilepingu/Tellimuse tühistamiseks tuleb saata vastavasisuline teade koos müügilepingu numbriga e-posti aadressile max@max. Müügilepingu tühistamise kohta saadetakse kinnitus.
2.8 MAX 123 poolt müüdavates seadmetes kasutamiseks vajalikke keskkonnaohtlikke kulumaterjale nagu akusid ja patareisid võetakse tasuta vastu MAX 123 salongis. Suuremõõtmelised elektroonikajäätmed  tuleks viia sobivasse jäätmete kogumisjaama. Jäätmejaamade asukohad leiate siit https://proto.keskkonnainfo.ee/?page=pub_compc&cid=5917813%22%20target=%....

3. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted
3.1 Müüja tagab ostja andmete sh. isikuandmete kaitse ja kasutamise privaatsuspoliitika tingimuste kohaselt ette nähtud korras. Ostja kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimustes sätestatust, on Müüjal, ostja nõusolekuta, õigus töödelda andmeid (sealhulgas isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poes kasutamiseks, müügilepingu täitmiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus: saata ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh. teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides; säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.
3.2 Kui ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil ostja poolt tema nõusoleku andmist kinnitava tahteavalduse tegemisega (nt iseteeninduses) nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab müüja neid andmeid privaatsuspoliitika fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga ).
3.3 Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates müüjale vastavasisulise e-kirja või edasiste otseturustuspakkumiste saamisest keeldumiseks järgides tema e-postile aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist.

4. Vastutus ja vaidluste lahendamine
4.1 Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (kaup on puudustega), esitada müüjale pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.
4.2 Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda kauba parandamist, asendamist või taganeda müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav kaup.
4.3 MAX 123 AS ei vastuta: ostja süül kauba halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel, kauba normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
4.4 Kui kaubale on müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse ostjale garantiitingimused   kirjalikult koos kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.
4.5 Hilisemate probleemide lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
4.6 E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada alljärgmiselt: AS MAX 123, Veerenni 58A (Siduri 3), Tallinn 11313, e-posti aadressile: max@max.ee . Avaldusi võetakse vastu ka MAX 123 salongis.
4.7 Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudusega kaup. Müüja ja ostja sõlmivad seadme hooldus- ja remonttööde kokkuleppe, kui kauba puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja kaup saada diagnostikasse või ekspertiisi.
4.8 Kauba puuduste lahendamisel lähtutakse AS MAX 123 pretensioonide esitamise tingimustest, mis on müügilepingu ning käesolevate ostutingimuste lahutamatuks osaks ning on kinnitatud ostja poolt enne müügilepingu sõlmimist.
4.9 Müüja tagab, et e-poes müüdavad kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta kauba puuduseks.
4.10 Teavet tellimuse kohta saab küsida: E-R telefonil 699 0678 või e-posti aadressil: max@max.ee.
4.11. Tarbijal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Rahukohtu 2, Tallinn, 10130, e-post: info@tka.riik.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuste lahendamiseks lisainfo http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Muud tingimused
5.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.
5.2 Kaupade hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab MAX 123 AS endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul.
5.3 Euronicsi e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist, kui kaubaga on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 700 EUR'i maksev sülearvuti on müügis 70 EUR'iga, on tegemist ilmselge veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).
5.4 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega, võib MAX 123 e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhtul MAX 123 e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse telefonil 699 0678.

6. Tingimuste kehtivus
6.1 Käesolevad müüja e-poe tingimused on kehtivad alates 31.05.2017.

14 päevane tagastusõigus eraisikule

  • Kui ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi, siis on võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja ostusumma tagastatakse Sulle (vastavalt e-poe üld- ja tellimustingimuste punktile 2.6).
  • Ostetud kaupa ei saa tagastada kui tellitud toode on valmistatud eritellimusel ning arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt. Tagastada ei saa toodet, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on peale kohaletoimetamist avatud. Samuti ei ole võimalik tagastada avatud ümbrisega audio- ja videosalvestisi või arvutitarkvara.
  • Toote tagastamiseks palume täita taganemisavaldus. Toote saad tagastada ka MAX 123 salongi. Toote tagastamisel kauplusesse kuulub kliendil tasumisele 10€ kauba transpordikulude katteks.
  • Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Tellija arveldusarvele 14 päeva jooksul alates tagastatava toote meieni jõudmisest.
  • Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning ta peab olema originaalpakendis.