Office 365 lisateenused

Office 365 platvormist maksimumi võtmise eelduseks on ettevõtte äriprotsesside mõistmine, platvormi oskuslik kasutuselevõtt (juurutus) ning hilisemad tugi- ja haldusteenused.

 

Office 365 platvormi lisateenused:

  • Konsultatsioonid ärivajaduste ja funktsionaalsusnõuete väljaselgitamiseks.
  • Platvormi juurutamine, tarkvara installeerimine, andmete ja e-mailide kolimine (migreerimine) Office 365 platvormile.
  • Integratsioonid olemasoleva IT-taristuga.
  • Platvormi lisateenuste paigaldus, seadistamine ja kohandamine ettevõtte IT ja äriprotsessidega.
  • Platvormi tugi- ja haldusteenused:
    • Kasutatugi (helpdesk) ja kaughaldustugi
    • Infotehnoloogilse keskkonna tugi ja Microsofti ametliku toe vahendamine
    • Kasutajate ja õiguste haldus ja sync (Active Directory, Azure AD)
    • Turvasätete ja ligipääsude haldus
    • Erinevate Office 365 platvormi teenuskomponentide igapäevane administreerimine (v.t infot allpool)

 

Office 365 lisateenused katavad ära järgmised Office 365 komponendid:

  • Office kontoritarkvara
  • OneDrive for Business - personaalne andmehoidla
  • Sharepoint Online - siseveeb, tsentraalne andmehoidla ja dokumendihaldus, ühistöökeskkond
  • Exchange Online - Microsofti e-postiteenus ja ühistöökeskkond
  • Azure AD - kasutajate ja õiguste haldus pilves
  • Skype for Business - kommunikatsiooni ja konverentskõnede teenus
  • Azure Information Protection - Office 365 ja Azure turvahalduse funktsionaalsus (s.h RMS)
  • Microsoft Yammer, Planner, Groups ja Teams rakendused - sõnumivahetus, ühistöö, planeerimise ja produktiivsuse rakendused
  • Intune - Lõppseadmete (nutitelefonid, tahvlid, arvutid) halduslahendus