IT-tugiteenus

Ligikaudu 80% kõigist IT-muredest on võimalik lahendada, kas telefoninõustamise või kaughalduse teel.

IT-probleemide kasutajatugi on traditsiooniline helpdesk, kuhu saab pöörduda mistahes IT-probleemi korral.

Kasutajatugi sisaldab:

  • Probleemi iseloomu väljaselgitamist
  • Nõustamist telefoni teel
  • Kaughaldussessiooni kasutaja arvutisse
     

Kui probleemi iseloom peaks olema selline, mida kasutajatoe abil kaugelt lahendada ei ole võimalik, on meie tehnikud stardivalmis ka Teie juurde kohapeale tulema. Kuigi keerulisemate juhtumite puhul võib vastus endas sisaldada tervet uut projekti lähtume põhimõttest, et kliendi mure peab lahendatud saama. Meie rahuloluindeks näitab, et oleme suutnud seda põhimõtet järgida.

 

Delli äriklassi süle- ja lauaarvutiga anname kaasa
IT-tugiteenuse paketi.

Meie poole saab pöörduda:

  • tasuta telefoninumbril: 699 0690
  • e-posti aadressil: tugi@max.ee
     

IT-tugiteenus pakub abi riist- ja tarkvaraprobleemidele,
mis ei kuulu riistvara garantii alla. 

  • Riistvara:
    • Dell Latitude ja Precision sülearvutid
    • Dell OptiPlex ja Precision lauaarvutid
  • Tarkvara:
    • MS Windows operatsioonisüsteem
    • MS Office kontoritarkvara, sh Office 365 rakendused
       

Paketi tingimused

  • Iga arvuti ostuga (need süle- ja lauaarvutid, mille hinnas on IT-tugiteenuse pakett) saab ettevõte õiguse kolmele TASUTA pöördumisele. Kehtib ka FIE-dele ja füüsilistele isikutele.
  • Tasuta IT-tugiteenust saab kasutada kogu garantiiperioodi jooksul.
  • Probleeme lahendatakse telefoni, e-posti või kaughalduse teel.
  • Pöördumisel peab teadma vaid ettevõtte nime, kelle nimele on ostetud IT-tugiteenuse paketiga arvuti. Tugiteenuse tehnik võib vajadusel täpsustuseks küsida ka konkreetse arvuti seerianumbrit.
  • Iga pöördumise lahendamine peab jääma 0,5 töötunni piiresse. Edasi rakendub tasu meie IT-teenuste hinnakirja alusel, vaata:
     

    Garantii ja tugiteenuste hinnakiri

Otsi e-poest "tugipoissi"!