KASKO ülevaade, paketid, kahjude hindamine ja remont

Ülevaade

  • Süle- ja tahvelarvuti õnnetusjuhtumi kaskot omavad kõik alates 27. septembrist 2012 MAX 123-st soetatud uued Delli äriklassi süle- ja tahvelarvutid.
  • Süle- ja tahvelarvuti kasko kehtib seadme liikumisel ja transpordil kogu maailmas.
  • Ostuhetkel saab valida 1-, 2- või 3-aastase tagatud kasko teenusepaketi vahel. Vaata õnnetusjuhtumi kasko teenusepakette >
  • 1-aastane süle- ja tahvelarvuti kasko sisaldub kõikide MAX 123 poolt pakutavate uute Delli äriklassi süle- ja tahvelarvutite müügihinnas.
  • Sülearvuti 1-aastane kasko ei sisaldu uue arvuti hinna sees kui:
    • arvuti on soetatud riigihankega;
    • arvuti on soetatud lihthanke raames kokkulepitud erihinnaga;
    • arvuti on soetatud erikokkulepete, sh Delli globaallepingu alusel.
  • Peale ostuhetke, kasutamise ajal, saab õnnetusjuhtumi kaskot soetada kõikidele MAX 123-st ostetud süle- ja tahvelarvutitele (k.a taastatud arvutid, hangete või erikokkulepetega soetatud seadmed), mis ei ole vanemad kui 2 aastat. Minimaalne, 1-aastane, tagatud kasko teenuse periood peab mahtuma 3 aasta sisse. Vaata õnnetusjuhtumi kasko teenusepakette >
  • Õnnetusjuhtumi kasko pikendust 2 või 3 aastani saab soetada nii ostuhetkel kui ka esmase perioodi lõpul. Vaata õnnetusjuhtumi kasko teenusepakette >
  • Arvuti kasko kehtivusaega saab pikendada kuni 3 aastani, kuid see peab mahtuma kehtiva seadmegarantii perioodi sisse.
  • Kahjude hindamist ja remonti teostab MAX 123 AS. Vaata kahjude hindamise ja remondi tingimusi >
  • Süle- ja tahvelarvuti õnnetusjuhtumi kasko teenustasu iga õnnetusjuhtumi korral on 59 €.
  • Õnnetusjuhtumi kaskoga tagatud teenuste alla kuuluvad seadmed on ostuarvel eraldi märgistatud.
  • Õnnetusjuhtumi kasko hakkab kehtima arvuti ostuarve väljastamise kuupäevast.
  • Arve tasumise tähtaja ületamisel kaotab kasko kehtivuse kuni arve tasumiseni.
  • Kaskoga tagatud seadmete garantii- ja juhtumijärgset remonti teostab MAX 123 AS.
  • Klient nõustub kasko tingimustega kauba vastuvõtmisel.

Kahjujuhtumist teavitamine.

  • Tuues ise seadme MAX 123 teenindusse, täidab avalduse kliendi ütluste põhjal teeninduse vastuvõtja.
  • Seadme saatmisel MAX 123 teenindusse, tuleb avaldus esitada kirjalikult paberil või e-maili kasko@max.ee teel (vabas vormis kahjujuhtumi ja probleemi kirjeldus).

Seadme asendamise põhimõtted.

  • Kui arvutit pole võimalik remontida, siis 1-aastase kasko korral asendatakse arvuti samas vääringus arvutiga MAX 123 tootevalikust (väärtusest lahutatakse tagatud remondi summa 59 eurot). Uue seadme valiku teeb klient.
  • Kui uue seadme hind jääb alla algse soetusväärtuse, siis hinnavahet kliendile ei hüvitata. Kui uue seadme hind ületab algse arvuti soetusväärtust, siis hüvitab klient hinnavahe MAX 123 AS-le. Mõlemal juhul lahutatakse algsest soetusväärtusest tagatud remondi summa 59 eurot.
  • 2- ja 3-aastase kasko korral lähtutakse asendusel seadme hetke turuväärtusest, millest lahutatakse tagatud remondi summa 59 eurot.
  • Kui uue seadme hind jääb alla algse seadme turuväärtuse, siis hinnavahet kliendile ei hüvitata. Kui uue seadme hind ületab algse arvuti turuväärtust, siis hüvitab klient hinnavahe MAX 123 AS-le. Mõlemal juhul lahutatakse algse seadme turuväärtusest tagatud remondi summa 59 eurot.
  • Kliendile võimaldatakse juhtumijärgse remondi ajaks asendus(süle)arvuti. Asendusarvuti eest tuleb lisaks tasuda 10 € (kogu remondi perioodi aja eest).

Süle- ja tahvelarvuti õnnetusjuhtumi kasko laieneb:

  • kõigile enne ostutehingut tehtud riistvaralistele konfiguratsioonimuudatustele (lisatud mälu; vahetatud klaviatuur või kõvaketas jne);
  • OEM litsentsi (tarkvara litsents kehtib vaid koos konkreetse arvutiga) alusel arvuti ostuhetkel soetatud tarkvarale.
  • MAX 123 teostab tasuta andmete kopeerimise ühelt kõvakettalt teisele, kui arvuti remont ei ole võimalik ja vanalt andmekandjalt on võimalik kopeerida andmeid tava tarkvaravahenditega.

Süle- ja tahvelarvuti kasko välistused

Õnnetusjuhtumi kasko ei laiene järgmistele kahjudele:

  • ekspluatatsiooni käigus kulumine, korrosioon, esteetiline vigastus (kriimustus, värvi muutus, plekid);
  • seadme otstarbeväline kasutamine, testimine või lubamatu muudatus;
  • seadme kaotamine, vargus või röövimine;
  • koos arvutiga soetatud välised lisaseadmed (hiir, lisaklaviatuur, pordilaiendi e. dokk, väline kõvaketas, monitor, sülearvuti kott jne);
  • aku mahtuvuse vähenemisest tekkinud kasutuskõlbmatus (aku on süle- ja tahvelarvuti kulumaterjal) või kindlustusperioodi ajal väljavahetatud uus aku.
  • purunenud või mittetöötavalt kõvakettalt andmete taastamine;
  • “karbitootena” soetatud tarkvara, mille litsents pole seotud konkreetse arvutiga ja võimaldab seda paigaldada mistahes arvutile.

Paketid

Uue süle- ja tahvelarvuti ostmisel MAX 123-st sisaldub 1-aastane õnnetusjuhtumi kasko seadme hinna sees.
Kõigile kehtiva kaskoperioodiga arvutitele on tagatud asendusseade juhtumijärgse remondi ajaks - hind 10 €, olenemata perioodi pikkusest. Tolmupuhastust pakume ainult sülearvutitele.

2-aastane õnnetusjuhtumi kasko (uue arvuti ostuhetkel)

  • täiendavalt tuleb tasuda 6,4% ostuhinnast
  • sisaldab tasuta sülearvuti tolmupuhastust koos termopasta vahetusega kogu perioodi vältel

3-aastane õnnetusjuhtumi kasko (uue arvuti ostuhetkel)

  • täiendavalt tuleb tasuda 7,5% ostuhinnast
  • sisaldab tasuta sülearvuti tolmupuhastust koos termopasta vahetusega kogu perioodi vältel

1-aastane õnnetusjuhtumi kasko (peale ostuhetke, kasutamise ajal)

  • tasuda tuleb 5% ostuhinnast
  • sisaldab tasuta sülearvuti tolmupuhastust koos termopasta vahetusega kogu perioodi vältel

2-aastane õnnetusjuhtumi kasko (peale ostuhetke, kasutamise ajal)

  • tasuda tuleb 9% ostuhinnast
  • sisaldab tasuta sülearvuti tolmupuhastust koos termopasta vahetusega kogu perioodi vältel

3-aastane õnnetusjuhtumi kasko (peale ostuhetke, kasutamise ajal)

  • tasuda tuleb 11% ostuhinnast
  • sisaldab tasuta sülearvuti tolmupuhastust koos termopasta vahetusega kogu perioodi vältel

Kahjude hindamine ja remont

  • Kahjusid hindab ja teostab remonti MAX 123 AS.
  • Kahjujuhtumist tuleb teavitada MAX 123 AS-i kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldaval kujul (vabas vormis kahjujuhtumi ja probleemi kirjeldus). Teavituse saab saata e-maili kasko@max.ee teel või esitada kirjalikult koos vastava arvutiga. Kahjuavalduse saab vormistada ka kohapeal.
  • Kahjusaanud seade tuleb tuua MAX 123 teenindusse, Veerenni Keskus, Siduri 3, Tallinn, või saata MAX 123 teenindusse kullerteenuse või kolmanda isikuga.
  • Kahjude hindamise protsess koos remondiajaga võtab aega 1-3 päeva (varuosa kohapeal olemas) või kuni 3 nädalat (varuosa tuleb tellida Delli laost). Varuosa olemasolu kohapeal on tagatud 70% juhtudest. Võimalike ekstreemolukordade puhul sõlmitakse kliendiga erikokkulepe.
  • Soovi korral anname Teile kahjukäsitluse ja remondi ajaks asendusarvuti.
  • Kui seadet pole võimalik remonda, valib klient uue arvuti MAX 123 e-poe (pood.max.ee) või Delli esindussalongi (Veerenni Keskus, Siduri 3, Tallinn) toodete valikust.
  • MAX 123 teenindus on avatud esmaspäevast reedeni, kella 9-st kuni kella 18-ni.
  • Delli garantii- ja hooldusteeninduse telefon: +372 699 0699.
  • Delli esindussalong on avatud esmaspäevast reedeni, kella 9-st kuni kella 17-ni.
  • Delli esindussalongi telefon: +372 699 0678.