RMA-VORM (Delli seadme garantiiremondi registreerimise vorm)

RMA-vorm on eeskätt mõeldud garantiikäsitluse kiirendamiseks. Info saadetakse DELL | MAX 123 klienditeenindajale, kes võtab Teiega ise ühendust ja annab edasised juhised.

RMA vorm täitke juhul:

  • kui Te soovite saata Delli seadme garantiiremonti kulleri või postiga;
  • kui Teie seadmel on Dell Basic või ProSupport on-site garantii ning soovite, et me alustaksime Dellis garantiijuhtumi menetlemist.
    NB! Kui on-site garantiikäsitluse korras tuleb tehnik Teie juurde kohapeale ja selgub, et antud probleem ei kuulu garantii alla (vedelikukahjustus, füüsiline vigastus, tarkvaraprobleem või muu garantii alla mitte kuuluv tegur), siis on klient kohustatud tehniku väljasõidu ja tööaja eest tasuma. Hinnakiri >

wf      
wf      
wf      
wf      
wf      
wf      
wf      
Failid peavad olema väiksemad kui 6 MB.
Lubatud failitüübid: gif jpg jpeg png.
wf      
wf      
wf      

Tööpäevadel vastame 2 tunni jooksul.

Garantiiprotsessi kiirendamiseks palume seadme seerianumbrist pilti (mitte üle 6 MB) koos kliendi nime, kuupäeva, kellaaja ja seadme seerianumbriga.
NB!  Pildile peab olema jäädvustatud kogu arvuti koos käsitsi lisatud andmetega, vaata lisatud näidispilti.

Delli sülearvuti seerianumbri (Service Tag) leiate nii:

wf      

Palun täidke nõutud väljad