Kas ma saan oma Delli seadme teie juurde garantiissse tuua?

Kui seade on soetatud MAX 123-st, siis olenemata garantiitüübist, saab seadme ALATI meile tuua.

Delli seadmete garantiitüübid, mida teostab MAX 123.

  • “On-site Service After Remote Diagnosis” garantii (on-site garantii), reageerimisajaga järgmisel tööpäeval (NBD – Next Business Day).
  • “NBD ProSupport” garantii (laiendatud on-site garantii), reageerimisajaga järgmisel tööpäeval.
  • “ProSupport Mission Critical on-site” garantii (laiendatud on-site garantii), reageerimisajaga kuni 4 tundi.

Garantiitüübid, mida MAX 123 ei teosta.

  • “Carry in” (PSF10 RTD) garantii ehk Delli standarditele vastav toote lihtgarantii kodukasutaja seadmetele.
    Garantiiprotsessi kiirendamiseks soovitame pöörduda aadressil: Mustamäe tee 55, Tallinn, Servisa ICT.