ProSupport MAX | Serverite ja andmemassiivide monitooringu ning garantiijuhtumi tugiteenus

Ainult MAX 123-st soetatud Delli serverite ja andmemassiivide hinnas sisaldub lisaks tootegarantiile ka ProSupport MAX tugiteenuse valmidus*

   Delli tootegarantii ProSupport MAX tugiteenus
Riistvara monitooring 24/7 EI JAH
Eestikeelne telefonitugi ja konsultatsioon EI JAH
Kaugdiagnostika ja diagnostika kliendi juures kohapeal (süsteemi logide kogumine jms) EI JAH
Firmware versiooniuuenduste teavitus EI JAH
Garantiijuhtumite registreerimine ja meiepoolne menetlus EI JAH

ProSupport MAX maandab riske ja lihtsustab garantiijuhtumite lahendamist ning hoiab kokku aega.

* Teenuse kasutamiseks tuleb konfigureerida serveri iDrac Enterprise kaughalduskaart vastavalt meie poolt antud juhistele (andmemassiivide puhul tuleb tehnik kohapeale konfigureerima). Kliendi kindlustunde suurendamiseks sõlmitakse leping, mis sätestab teenustasemed ning kirjeldab kõik teenuse raames osutatavad teenused.

Küsi lisa oma kliendihaldurilt või:
telefonil 699 0690
e-posti aadressil tugi@max.ee