Delli monitoride garantii

  • Delli monitoridele ei kehti tavaline on-site (kliendi juurde kohaletuleku) garantii.
  • Delli monitoridele ei teostata garantiiremonti, vaid seade vahetatakse välja.
     

Kui monitor on soetatud MAX 123 AS-st, on garantiikorras seadme vahetamiseks 2 varianti:

  1. toimetada katkine monitor meie juurde, aadressile Siduri 3, Tallinn, Veerenni Keskus;
  2. helistada otse Delli ametliku telefonitoe numbrile: 800 2240 (ainult inglise- ja venekeelne tugi).
    Vormistades garantiijuhtumi Delli ametliku telefonitoe kaudu, saadab Dell kliendile uue monitori soovitud aadressile ja viib vana monitori kolme tööpäeva jooksul kliendi juurest ära. Vana (defektne) monitor tuleb pakkida sellesse pakendisse, millega uus monitor saadeti. Monitori vahetus ja transport on kliendi jaoks tasuta!

Mujalt (mitte MAX 123 AS-st) soetatud monitoride garantii teostamiseks tuleb pöörduda seadme müüja poole, kellel lasub seadusest tulenevalt kohustust garantiijuhtumeid menetleda, või helistada otse Delli ametliku telefonitoe numbrile: 800 2240 (ainult inglise- ja venekeelne tugi).
Vormistades garantiijuhtumi Delli ametliku telefonitoe kaudu, saadab Dell kliendile uue monitori soovitud aadressile ja viib vana monitori kolme tööpäeva jooksul kliendi juurest ära. Vana (defektne) monitor tuleb pakkida sellesse pakendisse, millega uus monitor saadeti. Monitori vahetus ja transport on kliendi jaoks tasuta!