KKK

Alljärgnevalt vastused mõnedele enamküsitud küsimustele

  • Mis on ProSupport MAX?

    ProSupport MAX  |  Serverite ja andmemassiivide monitooringu ning garantiijuhtumi tugiteenus

    ProSupport lisab tavalisele Delli tootegarantiile järgnevad võimalused:

    • Riistvara monitooring 24/7
    • Eestikeelne telefonitugi ja konsultatsioon
    • Kaugdiagnostika ja diagnostika kliendi juures kohapeal
    • Firmware versiooniuuenduste teavitus
    • Garantiijuhtumite registreerimine ja meiepoolne menetlus
       

    Loe lisaks >

  • Kes on Delli garantiipartnerid Eestis?

    MAX 123 on Delli äriklassi seadmete ametlik garantiipartner Eestis.

    Kui seade on ostetud MAX 123-st ja sellel "onsite" (garantiiteenuseid osutatakse kliendi juures kohapeal) garantii, siis pöörduge otse meie poole telefonil +372 699 0699. See hoiab kokku aega ja te ei pea suhtlema Delli rahvusvahelise garantiiteenindus keskusega.

    Delli seadmetele, millel on madalam garantiitase ("Carry in"), teostab Eestis garantiiremonti Servisa ICT, Mustamäe tee 55, Tallinn.

    Kui Delli serveriruumi seade pole soetatud MAX 123-st, siis palume pöörduda Delli garantiitelefonil 800 2240 (Basic) 800 2226 (ProSupport). Garantiitelefoni keel on inglise- ja vene keeles.

  • Kust ma leian Delli sülearvuti seerianumbri?

    Delli sülearvuti seerianumbri (Service Tag) leiate nii:

     

  • Kuidas kontrollida Delli seadme tehasegarantiid?

    Tehasegarantii kestvuse kontrollimiseks on 3 varianti:

    • Vaadata arvelt kui ammu toode ostetud on ning vastavalt sellele kalkuleerida.
    • Uurida garantii kestvust Dell Support lehelt: [http://www.dell.com/support/home/us/en/04]
    • Küsida kliendihaldurilt abi.
  • Milline garantiitase on minu Delli seadmel?

    Garantiitaset saab kontrollida DELL Support lehel, sisestades sinna oma arvuti Service Tag'i. Vasakust tulbast tuleb valida Warranty.

  • Kas MAX 123 toetab Delli seadmete garantiiremonti?

    Jah, teostab, kuid mitte kõigile toodetele.

    Loe lisaks >

     

  • Kas ma saan oma Delli seadme teie juurde garantiissse tuua?

    Kui seade on soetatud MAX 123-st, siis olenemata garantiitüübist, saab seadme ALATI meile tuua.

    Delli seadmete garantiitüübid, mida teostab MAX 123.

    • “On-site Service After Remote Diagnosis” garantii (on-site garantii), reageerimisajaga järgmisel tööpäeval (NBD – Next Business Day).
    • “NBD ProSupport” garantii (laiendatud on-site garantii), reageerimisajaga järgmisel tööpäeval.
    • “ProSupport Mission Critical on-site” garantii (laiendatud on-site garantii), reageerimisajaga kuni 4 tundi.

    Garantiitüübid, mida MAX 123 ei teosta.

    • “Carry in” (PSF10 RTD) garantii ehk Delli standarditele vastav toote lihtgarantii kodukasutaja seadmetele.
      Garantiiprotsessi kiirendamiseks soovitame pöörduda aadressil: Mustamäe tee 55, Tallinn, Servisa ICT.
  • Kas Delli seadme garantiid saab pikendada?

    Jah, saab küll. Küsi pakkumist kliendihalduritel 699 0678, max@max.ee või täida vorm veebis: http://www.max.ee/frontpage/teenused/delli-garantii-ja-hooldusteenused/delli-seadme-garantiiremondi-registreerimise-vorm/

  • Kas Delli seadme garantiid saab laiendada?

    Jah, saab küll. Küsi pakkumist kliendihalduritel 699 0678, max@max.ee või täida vorm veebis: http://www.max.ee/frontpage/teenused/delli-garantii-ja-hooldusteenused/delli-seadme-garantiiremondi-registreerimise-vorm/

  • Mida tähendab on-site garantii?

    On-site garantii - garantiiteenindus kliendi juures kohapeal. Garantiipakett sisaldab väljasõitu kliendi juurde (riistvara probleemide korral).

    Delli on-site garantii kättesaadavus on garanteeritud mandri-Eestis kuni 150 km Tallinnast või Tartust.

  • Kas andmed jäävad alles, kui sülearvutil emaplaat ära vahetada?

    Jah, jäävad küll. Andmete kadu võib kaasneda kõvaketta vahetuse või arvuti täisinstalliga.

  • Mis on sülearvuti õnnetusjuhtumi KASKO?

    KASKO lahendab probleemid, mis ei käi garantii alla! 

    Ainult MAX 123 pakub enda müüdavatele äriklassi süle- ja tahvelarvutitele kaasa õnnetusjuhtumi kaskot. Kasko on õnnetusjuhtumijärgne tagatud remonditeenus, mille korral arvuti kasutaja kulu ei ole kunagi suurem, kui 59 eurot.

  • Kas minu sülearvutil on kehtiv õnnetusjuhtumi kasko?

    Pakume kaskot ainult Delli äriklassi süle- ja tahvelarvutitele. Arvuti kasko olemasolu ja kehtivusaeg on kirjas ostuarvel. Reeglina on Delli äriklassi sülearvuti hinna sees 1-aastane kasko. Kasko kehtivust saab pikendada kuni garantiiperioodi lõpuni.

    Vaata lisaks >

  • Milline on Delli sülearvuti aku garantii?

    Reeglina kehtib Delli sülearvuti akule 1-aastane tootjagarantii. Dell Precision ja Latitude sarja sülearvuteid saab eritellimusena tellida tehasest 3-aasta pikkuse akugarantiiga.

  • Miks kodus, kus on koduloomad, vajab arvuti rohkem hoolt?

    Soovitus loomaomanikule

    Kodudes, kus elavad lemmikloomad on märgata arvutite kiiremat jahutussüsteemi ummistumist tolmu ja karvade poolt, seega tasuks tolmupuhastus sagedamini ette võtta. 

    Loomaomanikele pakume lisaks õnnetusjuhtumi kaskot, mis katab kõik kahjustused, kui viga saanud arvutit on võimalik veel füüsiliselt meile tuua. Loe lisaks KASKO kohta siit >

     

  • Kus parkida meie salongi (Veerenni Keskuse) lähistel

    • PARKIMINE on TASUTA Veerenni Keskuse ja ESPAK-i ees
       
    • LÄHIM tasuline PARKLA kiirtoiduputka “Boksipeatus” kõrval
      Mobiilne parkimine: tsoon P16
      Tasuline parkimine E-P 24 h
      1 h / 0.60 €
      24 h / 1.6 €
      Iga alustatud 15 min 0.15 €
      15 minutit parkimiskellaga TASUTA
       
    • LISAKS võimalus parkida Siduri tänaval
      Mobiilne parkimine: tsoon P39
      Tasuline parkimine E-P 24 h
      1 h parkimiskellaga TASUTA
      1 h / 1 €
      24 h / 3 €
      Iga alustatud 30 min 0.50 €
       

  • Kas teete remonti ja hooldust ka teistele arvutitele peale Delli?

    MAX 123 ei teosta ise teiste kaubamärkide arvutite remonti ja hooldust. Küll aga vahendame meie käest soetatud toodete garantiiremonti.

    MAX 123 on Dell Branded Services partner Eestis.

  • Delli monitoride garantii

    • Delli monitoridele ei kehti tavaline on-site (kliendi juurde kohaletuleku) garantii.
    • Delli monitoridele ei teostata garantiiremonti, vaid seade vahetatakse välja.
       

    Kui monitor on soetatud MAX 123 AS-st, on garantiikorras seadme vahetamiseks 2 varianti:

    1. toimetada katkine monitor meie juurde, aadressile Siduri 3, Tallinn, Veerenni Keskus;
    2. helistada otse Delli ametliku telefonitoe numbrile: 800 2240 (ainult inglise- ja venekeelne tugi).
      Vormistades garantiijuhtumi Delli ametliku telefonitoe kaudu, saadab Dell kliendile uue monitori soovitud aadressile ja viib vana monitori kolme tööpäeva jooksul kliendi juurest ära. Vana (defektne) monitor tuleb pakkida sellesse pakendisse, millega uus monitor saadeti. Monitori vahetus ja transport on kliendi jaoks tasuta!

    Mujalt (mitte MAX 123 AS-st) soetatud monitoride garantii teostamiseks tuleb pöörduda seadme müüja poole, kellel lasub seadusest tulenevalt kohustust garantiijuhtumeid menetleda, või helistada otse Delli ametliku telefonitoe numbrile: 800 2240 (ainult inglise- ja venekeelne tugi).
    Vormistades garantiijuhtumi Delli ametliku telefonitoe kaudu, saadab Dell kliendile uue monitori soovitud aadressile ja viib vana monitori kolme tööpäeva jooksul kliendi juurest ära. Vana (defektne) monitor tuleb pakkida sellesse pakendisse, millega uus monitor saadeti. Monitori vahetus ja transport on kliendi jaoks tasuta!

Käesolevaga kinnitan, et olen tutvunud privaatsuspoliitikaga ning annan nõusoleku kasutada minu e-posti aadressi eesmärgiga saata mulle uudismaterjale. Olen teadlik, et mul on õigus nõusolek igal ajal tagasi võtta.