On-site Service After Remote Diagnosis

On-site Service After Remote Diagnosis (Basic on-site NBD) garantii - garantiiteenindus kliendi juures kohapeal, reageerimisajaga järgmisel tööpäeval.

Teenuse kättesaadavus: “Basic on-site NBD” garantii teenuste kättesaadavus on garanteeritud mandri-Eestis kuni 150 km Tallinnast või Tartust. Kaugemaid piirkondi teenindatakse hiljemalt kolmanda tööpäeva jooksul garantiijuhtumi registreerimisest kasutades reeglina kullerteenust. Mujal maailmas osutavad teenust teised Delli ametlikud teenuse partnerid, vaata kontakte siit >

Kõigil MAX 123 poolt müüdavatel äriklassi süle-, tahvel- ja lauaarvutitel ning serveriruumi toodetel on hinna sees “Basic on-site NBD” garantii.

Delli “Basic on-site NBD” garantiipakett sisaldab:

  • väljasõite kliendi juurde (riistvara probleemide korral*);
  • peale seadme tehnoseisundi määramist varuosade tarnet järgmiseks** tööpäevaks (kui tehnoseisund on määratud eelneval päeval enne kella 15.00);
  • inglis- või venekeelset telefonituge riistvaraprobleemidele (tööpäeviti kell 9.00-17.00).

* Kui tehnoseisundi määramisel selgub, et seadme probleem on tarkvaraline, tuleb kliendil tasuda väljasõidu ja töötundide eest. Hinnakiri >
** V.a sülearvuti akud, mis tarnitakse maanteetranspordiga 5 tööpäeva jooksul. Akude puhul on maanteetransport möödapääsmatu tulenevalt EU kehtestatud ohtlike veoste reeglitele.

Ostes seadme MAX 123-st, pakume lisaks:

  • Eestikeelset telefonituge nii riistvara- kui ka Delli OEM tarkvaraprobleemidele. Tööpäeviti kell 9.00-17.00.
  • Dell õnnetusjuhtumi kasko süle- ja tahvelarvutitele.
    Kasko pakkumine ei laiene seadmetele, kui:
    • arvuti on soetatud riigihankega;
    • arvuti on soetatud lihthanke raames kokkulepitud erihinnaga;
    • arvuti on soetatud erikokkulepete, sh Delli globaallepingu alusel.
       

Kuidas teenust osutatakse:

  • Probleemi ilmnemisel helistage:
    • 800 2240 – inglise- ja venekeelne tugi;
    • 699 0699 – eestikeelne tugi (kõik kliendiseadmed ja MAX 123-st soetatud serveriruumi seadmed).
      Selleks, et teha esialgne diagnostika on oluline, et helistajal oleksid elementaarsed arvutikasutamise oskused. Vestluse käigus selgitatakse välja probleemi olemus (riistvaraline või tarkvaraline).
  • Telefonivestluse käigus on vajalikud:
    • seadme seerianumber (Service Tag) ja teie kontaktandmed;
    • seadme probleemi kirjeldus;
    • vajadusel ja telefonitoe juhendamisel arvuti esmane diagnostika.
  • Riistvara probleemi korral lepitakse kliendiga kokku aeg, millal on võimalik tulla seadme probleemi kliendi juurde kohapeale lahendama.
    • Väljasõite kliendi juurde tehakse tööpäeviti kell 9.00-17.00.
    • Kui selgub, et seadet kohapeal parandada ei õnnestu, teostatakse remont meie teeninduskeskuses. Seade tagastatakse kliendile MAX 123 kulul.
  • Tarkvara probleemi korral tuleb kliendil pöörduda meie teenindusse. Soovikorral on võimalik lisatasu eest tellida:
    • spetsialisti väljasõitu kliendi juurde, vaata hinnakirja siit >;
    • tarkvaralist kaughaldustuge (interneti kaudu).
       

Kui Te siiski soovite saata Delli seadme MAX 123 garantiiteenindusse kulleri või postiga, siis garantiikäsitluse kiirendamiseks palun täitke eelnevalt garantiiremondi registreerimise (RMA) vorm >