Pressikonverents - Uus tase Delli garantiis

6. novembril toimus pressikonverents - Uus tase Delli garantiis - on-site-garantii ja ProSupport teenused.

Eestis on alates novembrist saadavalt Delli standarditel põhinevad ProSupport garantiiteenused. Seoses sellega asendati äriklassi seadmetele tootja poolt kaasa antud Parts-Only garantii On-Site Next Business Day (teenuste osutamine kliendi juures kohapeal, reageerimisajaga järgmisel tööpäeval) garantiiga. Erinevalt Delli senisest garantiipoliitikast, kus seadme garantii pidi tagama konkreetne maaletooja, kehtib nüüdsest garantii, mis on samadel tingimustel kättesaadav üle maailma.

Pressikonverentsil, kus osalesid kõik Delli meie regiooni võtmeisikud, said ajakirjanikud põhjaliku ülevaate uue garantii olemusest ja lisavõimalustest - garantiiteenuste osutamine kliendi juures kohapeal; reageerimisaeg 4-st tunnist kuni järgmise tööpäevani ja Keep Your Hard Drive garantiilaiendus. Eesti poolt osales ja ühtlasi ka modereeris seminari, Ivo Suursoo - MAX 123 nõukogu esimees. MAX 123 tagab nüüdseks ainsana Eestis lisaks töökohaarvutite garantiiteenustele samu teenuseid ka serveriruumi toodetele.

Loe garantiist lähemalt siit >

Jäädvustatud hetk õnnestunud üritusest ja teenuste lansseerimisest (vasakult paremale: Nicholas Lowe - Balti riikide ja Islandi regiooni juht, Dell | EM-EMEA; Ivo Suursoo - Dell | MAX 123, nõukogu esimees; Dragos Mateescu - Delli Lõuna- ja Ida-Euroopa regiooni juht; John Reynolds - Dell | EM-EMEA teenindusdirektor; Janusz Hajdul - Delli Kesk- ja Ida-Euroopa teenindusdirektor).

Veel mõned pildid pressikonverentsist: