Pilveteenustes on järgmise kümnendi äritegemise võti

Jälgides maailma tehnoloogia uudiseid ei saanud märkamatuks jääda uudisnupuke CES 2015 tehnoloogiamessilt, kus Audi tekitas elevust lisaks isesõitva Audi A7’le ka nutikellaga, läbi mille on võimalik autoga suhelda ja selle tegevusi juhtida. Läks ainult 30 aastat, et idee legendaarsest Knight Riderist realiseerida.

Toome samasuguse mudeli IT maastikule – me oleme juba täna sealmaal ning usun, et jõuame pilvekesksele standardlähenemisele oluliselt kiiremini kui 30 aastaga. Lõppude lõpuks on peamine murekoht turvalisus, kuid neid probleeme ja hirme annab ennetada mitmete erinevate lahendustega.

Kas sina juba oled pilves? Tutvu meie pilveteenustega siin >

Viljar VahtViljar Vaht
MAX 123 müügijuht

 

 

Loe Rain Laane, Microsoft Balti regiooni juhi, mõtteid ITuudised.ee artiklist:

Microsoft Balti regiooni juht Rain Laane sõnul on Microsofti 2015. aasta suurim eesmärk enda positsiooni tugevdamine pilvetehnoloogiate turul.

Rain Laane„Kõik nutikellad, -telefonid ja tahvelarvutid on loodud pilve tarbimiseks. Just pidev ühendus pilvega on muutunud need seadmed meie jaoks nii oluliseks,“ räägib Laane. Ettevõttel võimaldab IT taristu pilve kolimine Laane sõnul kulusid kokku hoida, sest enam ei ole vaja üleval pidada kulukat serveriparki või hoida palgal hulka IT-spetsialiste. Samuti annab pilv võimaluse firma IT taristu mahtu ja võimsust suurendada ilma, et sellega kaasneks suuri kulusid.

Laane usub, et pilveteenuste võidukäik jätkub ning loodab, et Eesti inimesed avastavad enda jaoks Azure keskkonna. „MS Office ja Azure toetavad kõiki populaarseid platvorme. Investeerime ka sellesse, et meie partnerettevõtted oleksid selgelt orienteeritud pilve ja mobiilsuslahenduste juurutamisele. Samuti anname klientidele võimalusi rääkida oma lugu seoses meie toodete kasutamisega nii meie seminaridel ja konverentsidel kui ka korporatsiooni üleilmsel veebilehel customers.microsoft.com.“

Kalendriaasta vahetus Microsofti investeeringutes olulisi muutusi ei too. Microsofti majandusaasta algab juulist ning plaanid on tehtud juba maikuus. Küll aga rõhutab Laane, et müüginumbrite suurendamiseks tuleb rohkem investeerida inimestesse.

Allikas: Merlin Mägi, ITuudised.ee