70% juhtudest saab Delli teeninduskeskuses arvuti korda samal tööpäeval

MAX 123 on IT täisteenust pakkuv ettevõte, kuid ühe peamise ärisuunana kätkeb endas ka Dell toodete müügi- ja teeninduskeskust. Meie teenindusekeskuse missiooniks on tagada klientide rahulolu läbi kiire, mugava ja kvaliteetse hooldusteenuse. Lühendada remondiaega läbi hästi korraldatud varuosalao ja logistikaprotsessi.

Delli müüginumbrid Eesti turul on pidevalt kasvanud ja sellega paralleelselt on tõusnud ka meie teeninduskeskuses sissetulevate remonditööde arv. Parima teeninduse tagamiseks oleme võrreldes aasta taguse ajaga kolmekordistanud varuosade ladu ja palganud juurde täiendavat tööjõuressurssi. Selle tulemusena on teeninduse keskmine töö teostamise aeg langenud 6'lt päevalt 2'le päevale. Tänaseks võime kindlalt väita, et meie 10-liikmeline meeskond aitab Su väsinud sõbrale elu sisse puhuda 70% juhtudest juba samal tööpäeval ja vajalik varuosa on laost kohe võtta 75% juhtudest.

Klientide paremaks teenindamiseks on tagasiside meie jaoks olulise tähtsusega, selleks juurutasime 11. oktoobrist ka klientide rahuloluuuringu (rahuloluindeks). Rahulolu indeks annab meile klientide vahetu hinnangu ja operatiivse võimaluse parandada teeninduse kvaliteeti.