Max123

Kontakt: Delli salong ja garantii
IT-Lahendused ettevõtetele:

Veerenni Keskus, 2. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: lahendused@max.ee
Baltikumi suurim Delli garantii ja hooldus:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0699
E-post: hooldus@max.ee
Delli ärikliendi esindussalong:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: max@max.ee

Facebook
  • Liitu MAX 123 meilituslistiga

    * = required field
    Olen huvitatud saama infot järgnevatel teemadel




  • Uudised

  • Uus teenus – asendussait ehk Disaster Recovery teenusena (DRaaS)

    Lansseerisime uue huvitava teenuse – asendussait teenusena, mis on arusaadava hinnapunktiga (kindlustunne on garanteeritud juba alates paarikümnest eurost kuus) ja väga lihtne tööle panna. MAX 123 pakub ise ka juurutuse abi ja vajadusel SLA lepingut koos reageerimisajaga.

    Asendussaidis e. Disaster Recovery‘s pole iseenesest midagi uut – lihtsalt oma andmete hoidmine teises lokatsioonis, mida saab esmase serveriühenduse katkedes kiiresti tööle rakendada. Seda on kasutanud paljud ettevõtted, kellel on ärikriitilised rakendused, mille seisakud võivad ettevõttele palju kahju teha või lihtsalt öeldes palju maksma minna.

    Uudne on vast ainult see, et pakume seda lihtsat lahendust nüüd ka teenusena, sest paljudele firmadele pole teise serveriruumi (lokatsiooni) ehitamine lihtsalt otstarbekas. Asendussait asub meie pilvekeskuses MAX Cloud ja serverid võetakse replikatsiooniserveri külge üle turvalise VPN ühenduse. Andmekao aega – tagatud RTPO (Recovery Time and Point Objectives) saab mõõta vaid mõne minutiga.

    Lahenduse ülespaneku eelduseks on hea andmesideühenduse kiirus (~100Mbit/s) ja IPsec VPN võimekusega tulemüür ning et ettevõttel on kasutusel Hyper-V või VMware virtuaalkeskkonnad.

    Loe lisaks >