Max123

Kontakt: Delli salong ja garantii
IT-Lahendused ettevõtetele:

Veerenni Keskus, 2. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: lahendused@max.ee
Baltikumi suurim Delli garantii ja hooldus:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0699
E-post: hooldus@max.ee
Delli ärikliendi esindussalong:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: max@max.ee

Facebook
  • Liitu MAX 123 meilituslistiga

    * = required field
    Olen huvitatud saama infot järgnevatel teemadel




  • Uudised

  • Mõnikord juhtub…

    MAX 123-st ostetud Delli äriklassi süle- ja tahvelarvutite müügihinnas sisaldub õnnestusjuhtumi kaskoteenus. KASKO tingimused on meie kodulehel üleval ja need tasub igal juhul läbi lugeda. Väga lühidalt: arvuti remont – või siis uus arvuti, nagu järgneval juhul – ei lähe ka kõige halvemal juhul maksma rohkem kui 59€ (omavastutus).

    Mõnikord aga juhtub

    Lisatud pildid on Delli arvutist, mis sooritas õhulennu kortermaja koridoris kolmandalt korruselt treppidest alla, kohtudes mõned korrad ka käsipuudega.

    Pildid polegi ehk nii paljuütlevad, ent hooldusmeeskonna sõnul pole arvutis ühtki tervet osa. (Märkus: isegi ventilaatorid on kinni kiilunud, ent paistab, et SSD-ketas jäi terveks…)

    Palusime kliendilt luba teha sellest nn case-study, mis meile ka lahkelt anti. Õpetlik on jälgida suhtlust alates esimestest mailidest, et kuulge, see arvuti on ikka väga katki, aga sellega vist käis kaasas mingi kaskoteenus… mida see täpselt tähendab? Kuni siira rõõmuni, kui Kadi (nimi ei ole muudetud ;-) ) avastas, et ta tõepoolest saab 59€ eest uue arvuti; loomulikult lubas ta tulevikus hoolsam olla…

    Jah, nii see toimib ja see ongi ju igasuguse kindlustuse mõte – klient saab tööd jätkata vähimate ebameeldivustega, mis selles olukorras võimalik, ja MAX 123-l on üks väga rahulolev klient.

    Suur-suur tänu!
    Mul on tõepoolest uskumatu rõõm, tänu- ja kergendustunne, et õnnetus minu laptopiga sai positiivse lahenduse. Läpakas kukkus õnnetul kombel kolmandalt korruselt alla, aga tänu õnnetusjuhtumi kaskole sain uue arvuti. Veel kord suur aitäh!

    Heade soovidega, Kadi Takjas

    Mida kaskoteenus endast kujutab?

    Ülaltoodud KASKO lingilt leiab täpsed tingimused, väga lühidalt korrates aga sisaldub üheaastane kaskoteenus MAX 123-est ostetud Delli äriklassi süle- või tahvelarvuti hinnas ja seda saab kas ostuhetkel või hiljem pikendada lisatasu eest kahele või kolmele aastale. KASKO katab praktiliselt kõik kahjud (mis ei lähe garantii alla), kuni arvuti ise veel füüsiliselt alles on. Võib-olla pole just kõige targem seda niipidi reklaamida, kuid Eesti äriklient on hämmastavalt aus – kaskoteenus käib Delli äriklassi sülearvutitega kaasas aastat 2012 ja selle aja peale pole olnud ühtki ilmset arvuti tahtliku rikkumise juhtumit.

    Oleme kodulehele üles pannud levinumate õnnestusjuhtumite kirjeldused. Eks me lisame sinna ka selle, ekstreemse näite, kuigi tüüpiline see õnneks ei ole.