Max123

Kontakt: Delli salong ja garantii
IT-Lahendused ettevõtetele:

Veerenni Keskus, 2. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: lahendused@max.ee
Baltikumi suurim Delli garantii ja hooldus:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0699
E-post: hooldus@max.ee
Delli ärikliendi esindussalong:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: max@max.ee

Facebook

Projektipõhised IT-teenusedKüsi lisainfot

MAX 123 projektipõhised IT-teenused toetavaid kõiki meie pakutavaid IT-lahendusi. Teenuseid pakume läbi kõigi nelja peamise IT-projekti elutsükli etapi: ostueelne tugi, lahenduse disain, lahenduse juurutamine ning juurutusjärgsed järeltegevused.

IT-projekti elutsükkel

 

Kõiki projektipõhiseid IT-teenuseid osutavad Delli, Microsofti ja VMware sertifitseeritud spetsialistid.

Usaldusväärse ja kvaliteetse teenuse tagavad hästi läbimõeldud, juurutatud ja konstantselt käideldavad tööprotsessid. MAX 123 tehniliste teenuste tiim juhindub oma igapäeva töös:
Delli teenuste (DELL Branded Services) osutamise protsessidest ja ITIL best practise protsesside põhimõttest.

Kui teema tundus huvitav ja tekkis küsimusi, siis võtke meiega ühendust:
telefon: 699 0660
e-mail: lahendused@max.ee