Max123

Kontakt: Delli salong ja garantii
IT-Lahendused ettevõtetele:

Veerenni Keskus, 2. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: lahendused@max.ee
Baltikumi suurim Delli garantii ja hooldus:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0699
E-post: hooldus@max.ee
Delli ärikliendi esindussalong:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: max@max.ee

Facebook

VõrgulahendusedKüsi lisainfot

Mobiilse kontoriidee takerdus ebamäärastesse probleemidesse. Kontorilahendused kord töötasid, siis jälle mitte. Olemasolevat, pigem suvaliselt, vastavalt vajadusele väikeste juppide kaupa laiendatud võrgulahendusele andis IT-audiitor hävitava hinnangu – laiendusvõimalus puudub, seadmed omavahel ei ühildu, võrk on kohati ülekoormatud ja haldusvahendid puuduvad.

Tänaseks edukas hulgimüügifirma alustas nagu paljud teisedki kahemehe firmana. Ühel olid ideed ja kontaktid, teisel alustuseks sobilikud ruumid ja natuke vaba raha. Firma kasvas kiirelt, juurde tuli nii inimesi kui laopinda. Arvutivõrk kasvas iga juurdetulnud arvuti või paariga ühes taktis väikeste võrguseadmete kaupa moodustades peagi täiesti arusaamatu ämblikuvõrgu. Ühel hetkel algasid anomaaliad – kord ei töötanud üks, siis teine arvuti; tulid probleemid printimisega. Surmava hinnangu olemasolevale aga andis uus IT-partner, kes ütles otse: „praeguse võrgulahenduse korral meie teile uut traadita interneti põhist laoskannerite süsteemi paigaldada ei saa.“

„Ilmselgelt usaldasime aegade alguses valesid inimesi,“ nendib ettevõtte omanik ja kauaaegne tegevjuht. „Muidugi ei osanud meie täpselt ette näha, kuhu firma areneb ja millised on meie vajadused aastate pärast, ent alati sai IT-partneritele öeldud, et arvestage tuleviku kasvuvajadustega. Nüüdseks on aga ikkagi selgunud, et meie võrgulahendused on pigem suvaliselt valitud ning senitehtud investeeringud on kokkuvõttes väärtusetud.“ Firma IT-konsultant ei nõustu firmajuhi kriitikaga, vaid süüdistab kõiges klienti. „Alguses polnud mingit juttu sellest, et kontor laieneb või tulevad juurde laoruumid. Ka WiFi-ruuteri vajalikkuses alguses kaheldi ning korraliku süsteemi ostmiseks ei olnud kunagi raha.“

MAX 123 kommentaar: “Meie hinnangul on tegu tüüpilise juhtumiga - järk-järgult laienenud firma pole kunagi mõelnud oma kontori- ja võrgulahendust korralikult läbi ega mõistnud, milliseid probleeme võib see tulevikus endaga kaasa tuua. Kui aga firma kontorivõrk põhineb üksteise järgi ühendatud väikestest, 4- või 8-pordistest switch’idel ja kapiotsa visatud koduseadme hinnaklassis WiFi-ruuteril, siis pole midagi imestada, kui ühel hetkel hakkavad võrgus esinema anomaaliad, teatud teenused ei taha hästi töötada ning “väikesed tööseisakud” muutuvad üha suuremaks. Tänasel päeval on olemas väga heade laiendusvõimalustega võrguseadmed ka piiratud eelarve tarbeks, mis on pealegi hästi hallatavad ning omavad kõiki vajalikke protokolle kvaliteedi- ja kõrge käideldavuse tagamiseks. Lisaks kvaliteetsete seadmete valikule on oluline kogu lahendus terviklikult välja mõelda ning ette näha võimalikke tuleviku arenguid, mida kõike suudavad MAX123 võrguspetsialistid hõlpsalt pakkuda.”

Kui artiklit lugedes tekkis äratundmine, et mõni neist teemadest (kontorisisesed võrguprobleemid, nendest tingitus tööseisakud, napid laiendusvõimalused, reaalse halduse puudumine jne) puudutab ka Teie ettevõtet, siis võtke meiega ühendust ja selgitame välja vajadused ning mõtleme koos lahenduse.
Küsige lisa | tel: 699 0660 | e-post: lahendused@max.ee