Max123

Kontakt: Delli salong ja garantii
IT-Lahendused ettevõtetele:

Veerenni Keskus, 2. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: lahendused@max.ee
Baltikumi suurim Delli garantii ja hooldus:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0699
E-post: hooldus@max.ee
Delli ärikliendi esindussalong:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: max@max.ee

Facebook

VarundamineKüsi lisainfot

Tarbijakaitseamet määras automüüjale kopsaka trahvi ning kohustas teostama firma kulul kliendi sõidukile suuremahulised ümberehitustööd. Autofirma esindaja väited, et klient on saanud täpselt selle, mida tellis, jättis tarbijakaitse arvesse võtmata, kuna firma ei suutnud esitada kliendi väidetavat lisatellimust kinnitavat e-maili.

Mõned aastad tagasi esitas klient soovi eriotstarbelise luksusliku minibussi ostuks. Kuna sellise varustusega sõidukid valmistatakse tehases täpselt vastavalt kliendi soovile, saatsime tellimuse Saksamaale,” selgitab autofirma kvaliteedijuht. „Sõiduki valmimist oodates aga lisandus kliendil järjest uusi erisoove, edastasime kõik need tehasele. Kui masin valmis ja kliendile üle antud, vaidlustas ta aga kulukamad ümberehitused ning nõuab nende eest raha tagasi, väites, et pole neid tellinud. Ometi saatis ta meile ise e-maili teel oma täpse tellimuse nii kuulikindla vaheseina kui tulekustutussüsteemi ja teiste eksklusiivsete lisade kohta,” on autofirma esindaja nõutu.

Klient aga kinnitab tarbijakaitsele esitatud kaebuses, et tellis küll erivarustusega sõiduki, kuid firma paigaldas sellele omavoliliselt mitmeid kalleid seadmeid, mida tema tellinud pole. „Kui nad väidavad, et ei saa neid lisasid autot kahjustamata maha võtta, no las siis jäävad. Aga ma ei kavatse maksta asjade eest, mida ma pole tellinud,” on ostja nõudlik. Kuna autofirma ei suutnud esitada lisavarustuse tellimist tõendavaid dokumente, jättis Tarbijakaitseamet õiguse kliendile.

Kahjuks on konkreetse tellimusega tegelenud inimene meilt töölt lahkunud ning tema e-mailiaadress ja kirjad on serverist kustutatud. Vanad e-mailid ja dokumendid on meil küll arhiveeritud ja back-up’itud, kuid ühe konkreetse kirja taastamiseks peame mitme aasta arhiivilintidelt õige perioodi välja otsima, taastama kogu andmebaasi ning sealt vajaliku kirja välja otsima. Meie IT-osakond tegeleb, kuid seni ei ole see õnnestunud,” selgitab autofirma juht.

MAX 123 kommentaar: „Varukoopia ilma reaalse taastatavuseta pole midagi väärt, loeb ainult info taastamise kindlus ja kiirus. Ikka juhtub, et andmed kaovad; süsteemiviga, andmekandja füüsiline rike või hävimine, inimlik eksitus. Kahjuks kohtab liigagi sageli aegunud varundamissüsteeme, millesse pakitud andmete reaalset taastamist pole keegi proovinudki. Kui taastamist vajav info on lisaks ka ajakriitiline ja tõendusväärtusega, on oluline, et varundamine oleks tehtud kaasaegsele andmemassiivile ja et kasutatav tarkvara võimaldaks dokumentide taastamist granulaarse täpsusega.”

Kui artiklit lugedes tekkis äratundmine, et mõni neist teemadest (andmete varundamine ja reaalne taastamine; taastamise ajakriitilisus jne) puudutab ka Teie ettevõtet, siis võtke meiega ühendust ja selgitame välja vajadused ning mõtleme koos lahenduse.
Küsige lisa | tel: 699 0660 | e-post: lahendused@max.ee

Varunduslahenduste suuremad kliendid:

  • Võru Linnavalitsus
  • SL Õhtuleht
  • ERGO Kindlustus