Max123

Kontakt: Delli salong ja garantii
IT-Lahendused ettevõtetele:

Veerenni Keskus, 2. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: lahendused@max.ee
Baltikumi suurim Delli garantii ja hooldus:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0699
E-post: hooldus@max.ee
Delli ärikliendi esindussalong:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: max@max.ee

Facebook

Mis on PILV?Küsi lisainfot

> Loe Columbuse virtuaalserverite pilvekeskkonna Case Study siit (pdf)

Ärilehe rikaste edetabeli 10. kohale kerkinud investeerimispankur tunnistab, et ei saa päris täpselt aru talle edu toonud IT-firma kõikidest tehnoloogilistest lahendustest. „Kui nad ütlesid, et seal on miski pilv, mõtlesin algul, et teevad nalja. Aga poistel oli sära silmis ja projektil usaldusväärsed koostööpartnerid, nii usaldasin minagi. Ei kahetse. Pilv, siis pilv,” naerab pankur.

Paari aasta eest asutatud ning kiiresti rahvusvahelise turu võitnud laojuhtimise- ja logistikakorraldusfirma müük tõi omanikele superkasumi. Kuigi osapooled tehingu täpset summat ei avalikusta, on tulemus seda imetlusväärsem, et müüdud firma varad on põhilises osas virtuaalsed, varade hulka ei kuulu maid, kinnisvara ega masinaid.

Tehinguga oma isikliku vara mitmekordistanud pankur ei taha ettevõtte olemusest ja tegevusest täpsemalt rääkida, vaid kasutab mõistukõnet:
„Meie vaarisadel oli ka raskusi raadio või telefoni tööpõhimõtte mõistmisega, see aga ei takistanud uute tehnikaimede kiiret levikut. Tänapäeval me suudame kasutada nutitelefone ja tahvelarvuteid ega pea selleks samuti täpselt teadma, kus ja mis värvi arvutikastis meie MMS-d ja Facebooki sõbranimekirjad parasjagu asuvad. Meie käivitatud firma suurim väärtus ongi süsteem, mis tagab, et rakendused töötavad. Klient saab kasvõi rannas päevitades nutitelefoni teel momentse ja täpse ülevaate oma kaupade laoseisudest ja liikumistest ning võib sealtsamast anda korraldusi tehinguteks ja transpordiks. Kaubad liiguvad üle maailma, samuti meie kliendid. Nii tuli meil luua lahendus, mis tagaks teenuste kättesaadavuse ja usaldusväärsuse ükskõik mis asukohas ja ükskõik mis hetkel. Poistel oli selleks päris nupukas ja toimiv lahendus. Kogu meie tegevus, kõik andmebaasid, rakendused ja programmid ongi internetis, selles nii-öelda Pilves.”

MAX 123 kommentaar: „Pilv ei ole tehnoloogiline lahendus, vaid teenus, mis toimib eeldusel, et on olemas internet. Pilve kasutav klient ei teagi, kus, kuidas ja millise tehnika või lahenduse peal teenust täpselt tehakse. Tegelikult ei vaja keegi serverit või kõvaketast, vaid töötavat rakendust. Põhimõtteliselt võib pilve kolida kasvõi kõik keskmise ettevõtte IT-lahendused alates e-maili serverist ja lõpetades kliendihaldussüsteemi, varukoopiate ja digiarhiiviga. Pilverakendus võimaldab maksta kasutajapõhiselt vaid nende teenuste ja mahtude eest, mida reaalselt tarbitakse ja unustada muud mured. Ka kasutaja riistvara valik on üsna vaba ning teenused ja andmed ei ole konkreetsete masinatega seotud.

Kui artiklit lugedes tekkis äratundmine, et mõni neist teemadest (te tahate kasutada rakendusi ja unustada kõik muu IT-ga seotud mured, makstes vaid teenuse, mitte riistvara eest) puudutab ka Teie ettevõtet, siis võtke meiega ühendust ja selgitame välja vajadused ning mõtleme koos lahenduse.
Küsige lisa | tel: 699 0660 | e-post: lahendused@max.ee

Loe lisaks artiklit: Murrame pilvetehnoloogia turvalisusega seotud müüte >

Case Study: Telefónica Digital successfully launches public cloud service Instant Servers with a hyperscale infrastructure to support rapid business growth worldwide >

MAX 123 pilveteenused >

Pilvelahenduste suuremad kliendid: