Max123

Kontakt: Delli salong ja garantii
IT-Lahendused ettevõtetele:

Veerenni Keskus, 2. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: lahendused@max.ee
Baltikumi suurim Delli garantii ja hooldus:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0699
E-post: hooldus@max.ee
Delli ärikliendi esindussalong:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: max@max.ee

Facebook

IT-halduse tööriistadKüsi lisainfot

Edukas firma on mures üha kasvavate IT-kulude pärast. Kui üldiselt on ettevõttes tootmismahtude kasvades suudetud efektiivsust tõsta, siis IT-osakonnas on lugu vastupidine. Firma algusaegadel alati kiirelt reageerinud ning ettevõtte ärile tuule tiibadesse andnud IT-osakond hädaldab pidevalt ülekoormuse käes, projektid venivad ja maja pealt on kuulda nurinat – arvutid ei tööta enam nii hästi kui vanasti.

Lisaks rutiinsete töödes vajakajäämistele on viimasel ajal esinenud ettevõttes turvaintsidente, mida oleks saanud kindlasti ennetada. Isegi IT-juhil näikse puuduvat selge ülevaade nii arvutipargist kui identiteetide ja juurdepääsude süsteemist; andmebaaside ja võrkude jõudluse ja töökoormuse jälgimisest rääkimata.

“Ma ei oska IT-osakonna üha kasvav eelarvesooviga midagi peale hakata,” selgitab ettevõtte juht. “Üheltpoolt on näha, et tööd on neil rohkem kui teha jõuavad ja kellelegi logelemist ei saa samuti ette heita. Kogu osakond teeb tõesti palehigis tööd, jooksevad päev otsa piki maja, lahendavad kasutajate muresid ja parandavad arvuteid. Teisal on IT osakond kasvanud kiiremini kui teised üksused ning palgad on neil ühed kõrgematest.”

MAX 123 kommentaar: “Tegu on täiesti tüüpilise kasvava ettevõtte probleemiga, kus arvutipark on niivõrd jõudsalt laienenud, et pelgalt inimtööjõuga ei halda seda enam efektiivselt ära. IT-osakond on ülekoormatud rutiinsete töödega nagu arvutipargi haldus, turvapaikamine ning viimasel ajal lisandunud mobiilsete seadmete haldus. Lahenduseks on võtta kasutusele süsteemihaldustarkvara, mis vabastab IT-töötajad rutiinsest seadmete tuvastamisest ja haldamisest, tegeleb automaatselt lõpp-kasutajate tööpaikade konfiguratsioonide ja turvalisuse tagamisega ning võimaldab hea ülevaate kogu ettevõtte IT-infrastruktuurist.”

Kui artiklit lugedes tekkis äratundmine, et mõni neist teemadest (arvuti töökohtade või serverite haldussuutlikkus; puudulik ülevaade IT-taristust jne) puudutab ka Teie ettevõtet, siis võtke meiega ühendust ja selgitame välja vajadused ning mõtleme koos lahenduse.
Küsige lisa | tel: 699 0660 | e-post: lahendused@max.ee