Max123

Kontakt: Delli salong ja garantii
IT-Lahendused ettevõtetele:

Veerenni Keskus, 2. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: lahendused@max.ee
Baltikumi suurim Delli garantii ja hooldus:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0699
E-post: hooldus@max.ee
Delli ärikliendi esindussalong:

Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3, 11313 Tallinn
Avatud: E - R kell 9.00-17.00

Telefon: 699 0678
E-post: max@max.ee

Facebook
  • Liitu MAX 123 meilituslistiga

    * = required field
    Olen huvitatud saama infot järgnevatel teemadel




  • Uudised

  • Nõuanded ja soovitusedKüsi lisainfot

    Meie jaoks on oluline, et meilt ostetud seadmed peaksid kasutaja käes maksimaalselt kaua vastu. Tuginedes kõige sagedamate kasutajate poolt tehtud vigadele on meie hooldusmeeskond koostanud kaheksapunktilise meelespea, mida järgides oleme kindlad, et Sinu sülearvuti ja sellega kaasneva eluiga on maksimaalselt pikk.


    ANDMETE SALVESTAMINE JA SÄILITAMINE

    Kas teadsid, et…

    • kõik Sinu isiklikud andmed on salvestatud arvuti kõvakettale, mis on eriti tundlik välistele keskkonna teguritele nagu näiteks põrutused ja temperatuur.
    • kui arvuti kõvaketas lakkab töötamast on suur oht, et Sinu isiklikke andmeid enam kõvakettalt kätte ei saa.
    • kõvaketta rikke korral vahetatakse garantii olemasolul välja arvuti kõvaketas, kuid kasutaja andmete eest tootja ega ka garantii teostaja ei vastuta – andmed ei kuulu garantii alla.
    • katkiselt kõvakettalt andmete päästmine on väga kulukas protseduur.

    Meie soovitame:

    • Tee ise oma isiklikest andmetest vaukoopiaid! Tänapäeval on varukoopiate tegemine sama elementaarne, kui turvavöö kinnitamine autoistmel.
    • Varukoopiate tegemiseks salvesta oma andmed välisele kõvakettale (spetsiaalse tarkvara abil), selle puudumisel võib kõige olulisema kopeerida ka lihtsalt USB mälupulgale või CD/DVD-le.
    • Teise võimalusena võite kasutada üha enam populaarsust koguvaid pilveteenuseid (DropBox, OneDrive, Google Drive vms teenusepakkuja), mille abiga saate oma olulised andmed pilve salvestada.

    Küsi nõu andmete varundamiseks MAX 123 hooldusmeeskonnalt, tel: 699 0699 või e-mail: hooldus@max.ee


    ANDMETE TAASTAMINE

    Kas teadsid, et…

    • digitaalsete andmete hulk kasvab väga kiiresti ning küsimus pole enam: „Kas andmed hävivad“, vaid pigem „Millal andmed hävivad“.
    • vaatamata ohtrale informatsioonile ja manitsustele leidub ikka veel arvutikasutajaid, kes ei tee oma andmetest varukoopiaid.

    MAX 123’el on partnerlussidemed kahe andmetaastus teenust pakkuva ettevõttega – Datadoctor (http://www.datadoctor.ee) ja Kroll Ontrack (http://www.ibas.fi).

    Meie soovitame:

    Kui Sinu kõvaketas „lõpetab töölepingu“, siis:

    • Ära satu paanikasse!
    • Ära ürita uuendada ega installeerida mingit tarkvara!
    • Lülita arvuti välja!
    • Ära restardi arvutit!
    • Ära ava ise kõvaketast!
    • Võta meiega kohe ühendust ja küsi nõu, mida edasi teha!

    KUIDAS KAITSTA OMA LAPSI INTERNETIS PEITUVATE OHTUDE EEST JA KONTROLLIDA ARVUTI KASUTAMIST?

    Kas teadsid, et…

    • Windows 7 keskkonnas saad sa lapsevanemana piirata oma võsukeste arvuti kasutamist. Sa saad teha järgmist:
      • määrata aega, millal lapsed saavad arvutit kasutada
      • milliseid mänge saavad lapsed mängida
      • milliseid programme on lastel võimalik kasutada
      • kasutades Windows Live Family Safety 2011 on Sul võimalik piirata, milliseid (või millise sisuga) veebilehti sinu lapsed saavad külastada. Ühtlasi näed sa ka ülevaadet külastatud veebilehtede kohta.

    Meie soovitame:

    • Kui sinu jaoks on oluline, mida sinu laps arvuti taga istudes teeb ning sul on soov tema tegemisi rohkemal või vähemal määral piirata, siis kasuta selleks Windows 7 abivahendeid.
    • MAX 123 hooldusmeeskond võib soovikorral selle töö Sinu eest ise ära teha. Selleks tuleb Sul tuua arvuti meie teenindusse. Teenus teostatakse ootetööna koos kliendiga. Teenuse maksumus on 25 eurot.

    ARVUTI TARKVARA

    Kas teadsid, et…

    • mitte ühegi arvutitootja garantii ei laiene arvuti tarkvarale.
    • arvuti tarkvaraline “tervis” (näiteks Windows) sõltub paljustki sellest, kuidas kasutaja tema eest hoolt kannab.
    • kahtlase sisuga veebilehed ja e-kirjad võivad sisaldada viiruseid ja pahavara, mis võib arvuti tarkvara kahjustada või sootuks kasutuskõlbmatuks muuta.
    • ka internetist allalaetavad failid, mis pärinevad kahtlastelt veebilehtedelt, võivad sisalda viiruseid.
    • paigaldades arvutisse suurel määral tarkvaralisi rakendusi, mida Sul reaalselt kunagi vaja ei lähe on otstarbetu ning võib muuta arvuti aeglasemaks.
    • ka hea peremehelikult kasutuses olnud tarkvara võib muutuda aastate jooksul aeglaseks.

    Meie soovitame:

    • Kasuta tarkvara heaperemehelikult! Ära külasta kahtlaseid veebilehti või ava tundmatuid e-kirju.
    • Installeeri arvutisse vaid selliseid programme, mida sa reaalselt kasutama hakkad.
    • Aastate jooksul aeglaseks muutunud Windowsi puhul saad abi arvuti REFRESH teenusest, küsi meilt pakkumist.
    • Kasuta kindlasti viirusetõrje ja pahavara vastast tarkvara. Kõrgelt hinnatud ja kasutajate poolt kiidetud viirusetõrjed:
      • Karspersky Anti-Virus
      • ESET NOD32
      • Norton Antivirus

    TOLM – JAHUTUSE SUURIM VAENLANE

    Kas teadsid, et…

    • arvutite riistvaralised rikked, mis on tolmust tingitud ei kuulu garantii alla.
    • tolm pärsib arvuti jahutuse efektiivsust ning võib lühendada arvuti eluiga.
    • kui arvuti läheb kuumaks, hakkab tegema ebaloomulikku heli või lülitab ennast vahetevahel välja, siis võib süüdlane olla tolm arvuti sisemuses.
    • kodudes, kus elavad lemmikloomad on märgata kiiremat jahutussüsteemi ummistumist tolmu ja karvade poolt, seega tasuks tolmupuhastus sagedamini ette võtta.

    Meie soovitame:

    • Puhasta oma arvutit tolmust vähemalt 2x aastas. Tolmupuhastus maksab meie teeninduses 29€ (püsikliendile sellest -40%, s.o 17,4€).
    • Ära kasuta arvutit pika aja vältel väga tolmuses keskkonnas.
    • Pööra arvutit kasutades tähelepanu sellele, et jahutus avad ei oleks kaetud.
    • Ära pane kunagi oma töötavat arvutit sülearvuti kotti.

    SÜLEARVUTI AKU

    Kas teadsid, et…

    • sülearvuti aku on kulumaterjal, mistõttu on akude garantiiaeg reeglina lühem seadme enda garantiiperioodist. Aku garantiiaeg on enamikel tootjatel 1 aasta.
    • Li-ioonaku isetühjenemine on 5% kuus. Aku eluiga sõltub temperatuurist, laetuse astmest ja ajast, s.t aku kaotab oma mahtuvust ka laetuna seismisel.
    • võimalusel hoia akut tihti jahedamas keskkonnas, kindlasti vältida kuumust (kuum auto, otsene päiksepaiste jne), mis mõjub drastiliselt aku kestvusele.
    • sülearvutite Li-Ion akudele ei pea tegema esmakordsel kasutamisel ekstra pikka laadimist!
    • kui otsustad aku arvuti küljest ära võtta ja seda pikema aja jooksul mitte kasutada, siis hoolitse selle eest, et aku täituvus oleks lahtiühendamise hetkel vähemalt 30%.
    • aku tühjenemine sõltub otseselt sellest, kui intensiivselt sa parasjagu oma arvutit kasutad.
    • mängides, kõrge ekraani heledusega filme vaadates, kasutades mõnda ressursi nõudliku programmi, tühjeneb sülearvuti aku üsna kiiresti.
    • enamikel sülearvutitel on võimalus valida erineva mahtuvusega ehk teisisõnu kestvusega akusid.

    Meie soovitame:

    • Ära pane töötavat arvutit sülearvutikotti, sest töötav arvuti eraldab kuumust, mis aga omakorda mõjub drastiliselt aku mahtuvuse vähenemisele.
    • Kui aku kestvus on mingil ajahetkel väga oluline – pane kinni kõik rakendused, mida sul sel hetkel vaja ei lähe, keera ekraani heledus miinimumini, lülita (võimalusel) välja Bluetooth ja WiFi.
    • Hoia aku eemal otsesest päikesepaistest ning küttekehadest, sellega kindlustad pikemaajalise aku vastupidavuse.

    SÜLEARVUTI ADAPTER

    Kas teadsid, et…

    • sülearvuti adapteri garantiiaeg on täpselt sama pikk kui seadmel endal.
    • füüsilised vigastused adapteri pistiku ümbruses või juhtme piirkonnas ei kuulu enamasti garantii alla.
    • adapterit kasutades ära keera kunagi juhet ümber adapteri jõudu rakendades, see võib põhjustada lõpuks juhtme murdumise.
    • pistikut arvuti külge ühendades ole hoolas ning veendu, et pistik läheb otse ja kergelt pesasse. Vale nurga all ning jõudu rakendades võib juhtuda, et pistikupesa või pistik ise saab füüsiliselt vigastatud.
    • kui adapteri juhe peaks katki minema, ei ole mõistlik seda ise parandada. Parandamise tagajärjel võib juhtuda, et kokkulapitud ühenduskoht läheb lühisesse, mille tulemusena võib läbi põleda emaplaat, aku ning adapteri ise.
    • enamikele sülearvutitele saab osta lisaks ka autoadapteri, mida on mugav reisidele kaasa võtta.

    Meie soovitame:

    Kasuta adapterit heaperemehelikult, sellega kindlustad adapteri pika eluea.


    SÜLEARVUTI TEISED LISAD

    Meie soovitame:

    • Arvuti mugavamaks kasutamiseks ja heaperemehelikuks ümberkäimiseks osta sülearvutiga kaasa:
      • Sülearvuti kott
      • Ekraanipuhastusvahend
      • USB või Bluetooth hiir
      • Väline kõvaketas (andmete varundamiseks)
    • Küsi lisa teenindajalt – tel. 699 0670 või max@max.ee